2015. augusztus 9., vasárnap

4.fejezet

Sziasztok! Ahogy írtam nemrég itt is van, még egyszer köszönöm Nikky :) És jó olvasást! Puszi:



4.fejezet


Olivia

Egy pillanatra éreztem, hogy a hátam mögött állva megtorpant. Megijedtem, hogy meggondolja magát. Ha már rávettem magam, hogy ezt tegyem és már most ezt teszi velem nem akarom, hogy abbamaradjon.
Szerencsére úgy tűnik, még sem kell ettől félnem. A csókjait ismét a testem minden négyzet centiméterén éreztem.  Éreztem, hogy lehajol mögém és a combjaimtól felfelé haladva végigcsókolta a már tűzben égő testem. Az agyam és minden józan gondolatom, ami azt üvöltötte felém, hogy ez nem jó ötlet teljesen megszűnt és csak ő meg én voltunk. Egy olyan éjszaka ahol egy kicsit teljesen új emberek lehettünk, álarc mögött és nem foglalkoztunk mi fog történni azután csak, hogy beteljesüljön az amire eddig vágytunk. Egymásra.

A gondolat menetem végére ajkai ismét felértek hozzám, hátrafordítottam a fejem egy forró csók reményében, amit meg is kaptam. Közben egy elég furcsa érzés kerített hatalmába. Eszemben sem volt és nem is igazán tudtam túl agyalni és gondolkodni ebben a pillanatban talán majd később kielemzem, de ez az érzés egy pillanatra mégis megakasztott miközben a csókját élveztem. Egy érzés mintha már ismertem volna ezt, mintha ez lenne az, ami eddig hiányzott az életemből. Ő és az, amit kivált belőlem ez a férfi. Mi a fene történik? – kérdeztem, de úgy döntöttem ezekre a kérdésekre majd később keresek választ, most inkább kiélvezem a pillanatot amikor is ez a férfi úgy csókol engem mintha az élete múlna rajta.
Egy pillanatra megszakította a csókunkat, de a vágytól égő tekintete miközben a karjaiba kapott és az ágyra fektetett igenis ígéret a csodás folytatásra. Meg is kaptam, ahogy besüllyed a súlyunk alatt az ágy.



Rögtön fölém helyezkedett és vadul csókolni kezdtük egymást, miközben vágyainak kőkemény bizonyítéka az ágyékomnak nyomódott, ezzel még nagyobb tüzet szítva bennem. De akad néhány dolog, ami még közénk állt és mivel én már teljesen meztelenül feküdtem alatta igencsak zavart, hogy ő még ruhában van. Kissé kelletlenül gyorsan elszakította magát tőlem de csak annyi időre, hogy megszabadulhasson a ruháitól.
Szinte nyál csorgatva néztem végig a rögtönzött szriptízműsort. Persze fel is tűnt neki, hogy igencsak élvezem a látványt és kiült egy  macsós önelégült vigyor az a piszkosul szexi ajkára. A bokszerét már-már a sztriptízeseket is megszégyenítő módon szedte le magáról.
Hmm és amit ezután láttam….. Hát nagyon is tetszett a látvány, ahogy ez a fantasztikus testű és szexi pasi felizgulva állt előttem. A látványt pedig nem élvezhettem sokáig, mert a következő pillanatban már éreztem helyette. Ez még jobban tetszett.
Teljes testével az enyémhez simult, ahogy rám feküdt és a combjaim között érezhettem mennyire is akar engem. Én is pont ennyire akartam őt, de persze nem adta ilyen könnyen a mennyországot.
Egy pillanatra megtorpant és a szemembe nézett. Vagyis mondhatni inkább a maszkommal nézett farkas szemet. Láttam a tekintetében, hogy majd meghal, hogy leszedhesse rólam. De ez a verzió most nem játszott. Nem tudhatja meg, hogy én vagyok és, hogy csak így maszk mögé rejtett arccal vagyok képes engedni a vágyaimnak, Neki.

  • Ez most a helyén marad nagyfiú – mondtam neki szenvedélyes hangon.

  • Valahogy sejtettem, de egy próbát megért. Legközelebb – tette hozzá ismét azzal az önelégült vigyorral a képén, ami azok arcára ül ki akik nagyon is tisztában vannak vele, hogy megkapják amit akarnak. Persze Jesse Donovan is ilyen férfi.

  • Nagyon biztos vagy magadban – incselkedtem vele miközben inkább hagytam volna a játszadozást – igaz ami igaz ezzel a férfival már ez is izgató volt.

  • Biztos lehetsz benne angyalom – érkezett a válasza majd egy hosszú és mámorító csókot kaptam tőle mielőtt az ajka elszakadt tőlem, hogy a nyakamtól indulva egyre lejjebb haladjon a testemen.
Kezei melleimet vettek kezelésbe, ami ugyan nem tartott sokáig, mert a szája vette át a kezei helyét ami ha lehet még jobban felpörgetett. Így legalább egy kis levegőt is kaptam, amíg nem a csókjai tartottak fogva. Na, nem mintha panaszkodnék. Eszem ágában sincs.  
  • Tökéletes vagy bébi. Egyszerűen gyönyörű – mondta elszakadva a melleimtől miközben ismét felpillantott rám. A tekintete elárulta, hogy tényleg így gondolja és érzem is milyen hatással van rá a testem. Ebben a pillanatban igazi istennőnek éreztem magam. Hogy ez a férfi értem őrül meg, engem akar. És ha rajtam múlik ez így is marad – mondtam de persze csak magamban.  Meg is lepődtem ezen a kijelentésemen de ahogy az ajkai egyre lejjebb tévedtek képtelen voltam gondolkodni. Arra ráérek majd még. Most teljesen átadom magam ennek a férfinak.

Forró ajkaival elindult lefelé a testemen, a hasamon át egészen egy bizonyos testrészemig. Egy elégedett férfias nyögés hagyta el a száját, amikor az ujjai a testembe csúsztak. Tetszett neki amit ott talált. Először az ujjaival gyötört halálra, már ettől majdnem felrobbantam, akkor viszont amikor bámulatos nyelvét is bevetette elvesztem.
Amint ujjai és nyelve gyötrése következtében átléptem a mennyek édes kapuján, hangos sóhaj kíséretében ejtettem ki csábítóm nevét. A testem még jó ideig az élmény hatása alatt volt. Képtelen voltam megmozdul. Ő nagyon is jól tudta mit tett velem. Visszamászott fölém és a saját ízemmel a szájában csókolt meg. Cseppet sem taszított pont ellenkezőleg nagyon is felizgatott és kész voltam a folytatásra. Ezúttal rajtam volt a sor.

Fordítottam a helyzetünkön és ő került alulra. A szemei meglepetten csillantak fel, de feltartotta a kezét jelezve, hogy tegyek amit csak akarok. Pont erre készültem. Kiült az ajkaimra egy csábító mosoly. Kezei erre a tarkómra siklottak, hogy magához húzzon egy csókra. Örömmel adtam meg neki és feledkeztem bele nyelveink játékába miközben a teste alattam feszült. Igencsak keményen. Nehézkesebben elszakadtam tőle, hogy jobban szemügyre vehessem a testét. Először az ujjaim kemény, izmos mellkasát simították végig. Éreztem amint az izmai megfeszülnek az érintésem nyomán. Majd  nyelvemmel végighaladtam ezen a vonalon lefelé haladva végigcsókolva a testét. Ahogy egyre lentebb tévedtem igencsak el el akadozott a lélegzete, mígnem elértem férfiasságát.

Először kezemmel kényeztettem, majd számba véve ingereltem őt is a paradicsom felé. Miközben hol ujjaimmal, hol nyelvemmel gyötörtem őt ujjaimmal, néha a belső combján simítottam végig, mikor is elszakadt nála a cérna és a számba élvezett.
  • Nem így terveztem elmenni, de egy boszorkány vagy és az őrültbe hajszolsz – mondta lihegve majd visszarántott magára. A testem az ő forró testére simult. Mámorító érzés volt érezni őt.
Ezúttal én az ő ízével a számban csókoltam meg és nem is nagyon akartunk elszakadni egymástól. Nyelveink vadul kergették egymást miközben egyik pillanatról a másikra a hátamon találtam magam és férfiasságát keményen a lábam között éreztem.
Egy pillanatra talán még kapcsolt az agyam, hogy nem ártana védekezni -  noha gyógyszer szedek – de ahogy a szemembe nézett miközben készült belém hatolni nem tudnám megmondani mit éreztem. Egy tök idegen férfival készültem elmerülni a gyönyörben és igen még soha nem csináltam ilyet, tudtam ha lenne egy kis eszem megkérném, hogy húzzon óvszert, de tudtam, hogy nincs rá szükség. Teljes valójában akartam őt. Ebben a pillanatban kerített hatalmába az iménti érzés, amiért teljesen megbízom ebben a férfiban. És még csak magyarázatot sem tudok rá. Mintha mindig is ismertem volna őt. Nem találok logikus magyarázatot az érzéseimre, de így van. Lehet, hogy később egy idiótának tartom magam amiért ilyen felelőtlen vagyok de ebben a percben úgy éreztem így kell lennie. Pláne amikor elmerültünk egymás tekintetében miközben belém hatolt.
Hihetetlen, de az ő tekintetében is ugyanezt láttam. Mintha mindig is lett volna a helyem. Vele, mellette. Egy jóleső nyögés szakadt fel mindkettőnkből, amint testünk egyesült.

Egy kis ideig egyikünk sem mozdult, csupán kiélveztük az érzést, hogy testünk egyé vált. Míg kiélveztünk ezt a néhány pillanatot felém hajolt, hogy megcsókoljon. Nem akármilyen csók volt. Közel sem olyan, mint az eddigiek. Nem vágy és féktelen szenvedély volt benne. Valami sokkal……. sokkal gyengédebb, szeretet teljesebb. Már-már  . . . . .  inkább ki sem mertem mondani és nem is értettem ennek az egésznek az okát csak elmerültem az érzésben.

Majd először lassan kezdett el mozogni rajtam és bennem, miközben mellbimbóm vette ajkai közé. Szinte megnémultam a gyönyörtől. A testét mintha az enyémhez teremtették volna. Leírhatatlan érzés volt. A lassú mozgás helyét egyre gyorsabb tempó vette át és a szobát is kezdtél betölteni élvezetünk hangjai.
Néha kicsúszott, hogy aztán teljesen elmerülhessen bennem miközben egyre inkább úgy éreztem a mennyekben vagyok. Körmeim ilyenkor rendszerint a hátába mélyedtek. Féltem, hogy ennek igencsak nyoma marad.
Ekkor mintha meghallotta volna ezt a gondolatom és ő is megkínzott mert teljes hosszában belém lökte magát és megállt, hogy válaszoljon a ki nem mondott gondolatomra.
  • Csináld csak kis vadmacskám. Legalább emlékeztet, hogy mit is műveltem veled. Noha képtelen leszek, hogy ezután ezt egy pillanatra is kiverjem a fejemből. Téged bébi. – mondta szenvedélyes hangon Jesse.  – De akkor nekem is van egy kis jogom ilyesmihez – csillant fel gonoszul a szeme, ahogy az enyémbe nézett. Néha úgy éreztem noha eltakar a maszk mégis mintha tudná ki vagyok. De nem igen volt időm ezzel a gondolatmenettel sem foglalkozni mert miközben lassan ismét mozogni kezdett bennem és ajkaival a nyakam vette célba.
Viszont a csókjait éreztem a bőrömön, ahogy vártam hanem inkább a fogaival harapdált. A mocsok. Nagyon jól tudtam, hogy ennek is nyoma marad akárcsak az én lenyomatomnak a hátán. Erre elmosolyodtam. Megérezhette, mert miután végzett felnézett és visszamosolygott.
Beletúrtam a kócos hajába és magamhoz rántottam immár egy igencsak szenvedélyes csókra. Miközben végre ismét egyre gyorsabban és keményebben mozgott bennem.
  • Ez az kicsim. Mindjárt ott vagyok – mondta miután elszakadtunk egymástól. És igaza volt. Éreztem, hogy egyre közelebb a csúcs.
Néhány  heves lökéssel szinte egyszerre jutottunk a végső mindent elsöprő robbanás felé, amit egy forró csókkal köszöntöttünk.
Éreztem amit elmegy bennem, majd kimerülve omlott rám a teste. Igencsak erős férfi, de cseppet sem zavart. Sőt. Jóleső érzés volt ahogy beterített a testével. Leheletét a nyakam hajlatában éreztem ahová hintett egy csókot oda ahol korábban megharapdált majd az ajkaimra is kaptam egy igencsak szenvedélyeset.
Kihúzódott belőlem, majd hasra fordított az ágyon. Valahogy tudtam, hogy az éjszakának közel sincs vége. Nyakamtól lefelé haladva csókolta végig a hátam, a fenekem, majd ismét tettre kész férfiasságával hátulról hatolt belém.  Szinte egyik pillanatról a másikra de már csak az ismételt gyönyörre tudtam koncentrálni.

Ismét felnyögtem amint megéreztem magamban, majd egyre erősödő lökéseivel szándékozott sokadjára a fellegekbe repíteni mindkettőnket, miközben ajkai a nyakam szívogatták.

Továbbra is bennem volt, miközben felült, és az ölében ülve mozogtam rajta tovább, miközben kezei mellemre tapadtak, amivel csak még több sóhaj szakadt fel belőlem.
  • Ez fantasztikus. Te vagy az …… - mondtam kissé  lihegve miközben továbbra is hevesen mozgott bennem.

  • Te vagy az kicsim. Bámulatos. Gyönyörű. És csak az enyém – tette hozzá igencsak birtokló hangnemben és ebben a pillanatban kicsit sem bántam mert igaza volt. Az Övé voltam. És ez a kijelentés mintha valamiféle ígéret is lett volna, hogy ennek akármi is ez lesz még folytatása. De vajon lesz e merszem valaha levenni a maszkom előtte? Lesz valaha együtt Oliviával? Vagy megmarad csak egy titkos viszonynak?
Ismét meglepett, amikor megszólalt. Komolyan kezdtem megijedni, hogy a pasi gondolat olvasó.
  • Előbb utóbb úgy is megmutatod magad nekem – mondta egy olyan férfi mosolyával aki tudja magáról, hogy mindig megkapja amit akar.

  • Meglátjuk édes – válaszoltam majd ezúttal én csókoltam meg őt miközben néhány heves lökéssel juttatott a mennyekbe minket, és szinte reszketve omlottam ezúttal én a karjaiba miután kihúzódott belőlem.
Elfeküdt az ágyon és magához vonta a testem miközben ujjaival még mindig a bőröm cirógatta. A mellkasára hajtottam a fejem és próbáltam nyugodtan lélegezni, de az imént átéltek után nem nagyon ment.
Egyikünk sem igazán akart megszólalni, de csókolni a másikat annál inkább. Bár ezek már a szenvedély, hév, vágy utáni lassabb, gyengédebb csókok voltak. Miután elváltunk egymástól visszatettem a fejem a mellkasára.
Egy picit furcsán is éreztem magam, mert nem tudtam, hogy mi lesz ezután. Menjek vagy maradjak? Jesse nyilván nem olyan pasi, aki a nőkkel tölti az éjszakát és utána velük is alszik, hogy utána ágyba hozza a reggelit.
De miközben ezen töprengtem ő meg is válaszolta a kérdésem. Hallottam ahogy felettem egyre nyugodtabban lélegzem. Vártam pár pillanatot és lassan felemeltem a fejem a mellkasáról. Jól gondoltam. Elaludt. Nem ilyen férfinak gondoltam volna. Bár lehet, hogy nem minden nővel alszik szex után...
De te miért lennél más? – kérdeztem magamtól így, hogy kezdtem az élmény után magamhoz térni miközben őt figyeltem ahogy alszik.
Így álmában is döbbenetesen jóképű és szexi volt és még így is tekintélyt parancsolónak tűnt. Ahogy ő mondta, egy olyan férfi, aki mindig mindent megkap. Hát ezt megtudtam érteni. A nők terén főleg. Ki lenne képes ennek a férfinak nemet mondani? Noha álarc mögé rejtett arccal de még nekem sem sikerült.
Miközben elnéztem őt és eszembe jutott amit mondott, hogy előbb utóbb maszk nélkül is vele leszek. Vajon igaza volt? Ahogy kezdtem egyre inkább visszatérni a valóságba egyre több kérdés és kétely merült fel bennem. Azt tudom csak biztosra, hogy ebből semmit sem bántam meg. Noha a tényen ez sem változtat, hogy kicsoda, micsoda Jesse. Akinek köze van a maffiózókhoz.
A fenébe ismét ott tartok ahol elindultam. Nem tudom mi legyen vele. Főleg most, hogy megtapasztaltam milyen vele lenni. Nem tudom letudok e mondani erről. Eszembe villant az is, hogy mi lesz ha találkozik Oliviával? Hiszen eddig úgy tűnt őt is akarja. De ezek után biztos csak a maszkos nőt akarja majd. A fenébe. Ezzel az egésszel jól összekutyultam mindent. Már magam sem tudok eligazodni ezen az egészen.
Először is azt hiszem ideje köddé válnom. Amíg fel nem ébred. Kell egy kis idő messzebb tőle. És mondani se tudnék semmit hirtelen, ha felébredne. Óvatosan nehogy felébresszem felkeltem mellőle és magamra kapkodtam az ismeretlen nő ruháit akinek ma éjszakára a bőrébe bújtam.
Mielőtt kiléptem az ajtón még egyszer hátrapillantottam. Miért éreztem az innen eltűnést a világ legnehezebb dolgának? Miért ilyen nehéz itt hagyni őt?
De bármilyen nehéz is, vettettem Jesse-re egy utolsó pillantást és már csukódott is mögöttem az ajtó. Kilépve azonban rögtön megtorpantam, mert fogalmam sem volt merre menjek. Hogy tűnjek el innen, hogy senkibe főleg a haverjába ne fussak bele?
Megelőzött azonban egy igencsak ismerős hang. Igaz egyszer láttam csak a nőt, de valamiért jobban megjegyeztem, mint kellett volna. Talán mert láttam, hogy tapadt ez a némber Jesse-re mikor először találkoztunk. Bár nem tudom elítélni érte. Úgy látszik ennek a férfinak senki sem tud ellenállni. Vajon ez a nő is megvolt már neki? Vagy még megvan? Egek. Lefeküdtem egy férfival akiről az ég világon semmit sem tudok. És még itt ez a nő is.
  • Nocsak, ezúttal fordítva történik a dolog – állít meg a hangja. Szó nélkül fordulok ez a kígyó felé. – Általában Jesse szokott lelépni a nőktől.

  • Te már csak tudod igaz? – fordultam teljesen felé és már csak azért is mosolyt erőltettem az arcomra.

  • Ó tévedsz drágám. Jesse végül mindig nálam köt ki. Akadnak jelentéktelen kis kitérői – mondta egy igencsak fölényes mosollyal.

Mi tagadás ezzel a mondatával sikerült lehervasztania a mosolyomat. A dög. De mi van ha igaza van? Mi a jó istent keresek én itt? – kérdeztem magamtól és ismét hátat fordítva ennek a némbernek a kijárat keresésére indultam.
  • Jobb ha nem ringatod magad illúziókba kislány. Jesse nem az a férfi – mondja utánam és csak még jobban szedem a lábam. Szerencsére a folyosó igencsak sötét és ha minden igaz találok egy hátsó kijáratot miközben könnyek gyűlnek a szemembe. . .
Kezdtem megbánni az őrült döntésem, hogy idejöttem. Nem véletlenül mondta Lena, hogy tartsam magam távolt Jessetől. Ő túl sok nekem. Sose  voltam olyan nő, aki csupán egy ilyen jellegű kapcsolatot akar. Én, ha akarok egy férfit akkor teljesen akarom. Nemcsak szexre. És az is fájdalmasan nyilvánvaló, hogy Jesse nem olyan férfi aki nekem való. Neki nem elég egy nő. Ez annak a ribancnak a mondókájából is kiderült. Akármennyire is utálatos az a nő igaza van. Jesse nem nekem való. De így még rosszabb, hogy tudom milyen érzés vele. Ez az éjszaka…..furcsa dolgokat művelt velem. És Jesse… mintha mindig is ismertem volna, nem tudom miért de így van. Nem tudom mi történik velem ha vele vagyok …… nem tudom megmagyarázni. Pedig csak most ismertem meg őt. Bár talán ez is jobb lett volna, ha meg sem történik.  Akkor most nem lennék ekkora bajban. Mi az ördögbe keveredtem. És, hogy mászom ki belőle?
Igencsak hajnalodott mikor hazaértem a taxival és legnagyobb döbbenetemre Lena állt vagyis ült az ajtóm előtt.
  • A szentségit Olivia hol a fenében voltál? És mi ez rajtad?

  • Te mit keresel itt?

  • Buliztam egy kicsit és a te lakásod közelebb volt, de nem voltál itthon és nem is értelek el. A frászt hoztad rám. És elárulod végre mi ez a szerkó?  - kérdezi, majd elhallgat és tágra nyílt szemmel mered rám. Olivia! Ugye nem? Nem csináltál semmi hülyeséget ugye? És az? – mutat a kezemben lévő maszkra.

  • Inkább menjünk be – mondom neki mert tudom, hogy addig úgysem hagy nekem békét amíg nem tudja meg mi folyik itt. És már én is utálok titkolózni előtte. De félek is, hogy mit fog reagálni. Hiszen Jesseről van szó, aki valamiért igencsak kiakasztja a barátnőmet.
Bementünk és Lena rögtön kényelembe helyezte magát a kanapémon. Én előtte a pulthoz léptem ahol Briana tartja a piáit. Töltöttem magamnak egy kis vodkát és rögtön le is húztam.
  • Na itt aztán nagy a gáz ha te iszol. Az a nővéred stílusa. Na ülj le szépen és mond el. Valamiért Jesse Donovan szagot szimatolok – mondja és nem éppen boldogan arccal.

Lehúztam még egy vodkát mielőtt leültem mellé és elmondtam neki minden, ami azóta történt, hogy megismertem Jesset. Szó szerint mindent. Beleérte a ma éjszakát is egészen a némber beszólásáig. Szerencsére Lena nem szólt közbe és a végén se akart megszólalni és ez nagy dolog tőle.
  • Az a szemét. Tudtam, hogy a rohadék nem fogja kibírni, hogy ne koslasson utánad. De szívem te is mit gondoltál? Mondtam neked, hogy ő miféle alak. Ez jó nagy idiótaság volt már megbocsáss. Főleg ez az egész éjszaka.

  • Azt hiszed nem tudom? De hülye voltam.

  • Szóval legalább megbántad?

  • Nem tudom. Biztos idióta vagyok, de nem. Egy percet sem. A vége mégis pokoli volt. Azt a nőt nem is ismerem, de nagyon utálom. Pedig nem az ő hibája, hogy igaza van Jesset illetően.

  • De hát ezt én is mondtam neked. Ezt az egészet megspórolhattad volna magadnak.

  • Tudom, de te nem tudod milyen érzés volt.

  • Inkább kímélj még a részletezéstől – mondja egy igencsak érdekes fejjel.

  • Nem úgy értem. Hanem amit éreztem. És amit azóta sem tudok megmagyarázni magamnak. Mintha mindig is ismertem volna őt Lena. Mintha visszakaptam volna valamit, amit elvesztettem. Hülyeség, de ezt éreztem.

Miközben ezeket elmondtam a barátnőmnek igencsak érdekes arcot vágott. Mintha tudna valamit, amit én nem.
  • Mond el végre. Miért utálod őt ennyire? Mit csináld veled? Azt ne mond, hogy te is  . . . .  – kezdtem bele, de képtelen voltam végigmondani.

  • Isten ments! De . . . . .

  • Mond el. El fogom viselni, de tudni akarom.

Lena vett egy nagy levegőt és végre kibökte.
  • A lényeg, hogy volt egy közeli ismerősöm anno LA-ben akit nagyon csúnyán átvágott.

  • Gondolom az illető nő volt – kérdésnek szántam de inkább volt kijelentés.

  • Igen. Elhitette vele, hogy szereti őt, miközben drogokkal bizniszelt és megcsalta a lányt annak a testvérével. Csúnya ügy és ezzel elvágta magát nálam a fickó. Ezért intettelek óva tőle. Nem neked való Olivia. Ez a pasi sosem fog megváltozni.

Mi tagadás ahhoz, hogy ezt az egészet megemésszem kellett egy kis idő és még egy kis vodka. . . . . .

Lena

A fenébe. Ez a rohadt szemétláda. Mi az istenért kellett ismét felbukkanjon Olivia életében? A hülye haverjával együtt. És most ez az egész. Tudtam, hogy akkor este hatással volt a barátnőmre, megint de nem gondoltam, hogy így áll a dolog. Hogy Olivia ilyen hülyeséget csinál és összefekszik vele. Oké, nem először fordul elő hiszen jó ideig együtt voltak régen, de akkor is.
Nem fogom engedni, hogy ismét átcsessze a barátnőmet. Remélem így, hogy elmondtam neki mi történt, miért utálom az imádottját távol tartja magát tőle. Igaz reméltem ezt a beszélgetést soha nem kell megejtsük. Hogy soha nem kell elmesélnem Oliviának mit művelt vele régen Jesse. Még így sem akartam, hogy nem emlékszik rá. Az egész balesetében ez volt a legjobb ami történhetett vele. Hogy azt az időszakot elfelejtette. Mindent amit az a szemétláda művelt vele akárcsak a drágalátós nővére.
Brianára gondolva hirtelen egy borús gondolat jutott eszembe. Az a nőszemély is nemsokára visszajön . Mi lesz ha összefut ő is Jessevel mikor ő Olivia után kajtat? Mert sajnos ismerem már őt annyira, hogy azok után ami ma történt nem fogja békén hagyni a barátnőmet. Akkor viszont elkerülhetetlen lesz, hogy találkozzanak. És elindul a lavina. Egek, hogy mi fog kisülni ebből? Hogy fogom megakadályozni, hogy ebből ismét katasztrófa legyen?

Jesse

Éppen kiléptem a folyosóra mikor Camilt találtam magam előtt, aki a hátsó kijárat irányába bámult éppen.
  • Hol van? – kérdeztem és nagyon is jól tudta kire gondolok.

  • A kis madárkád éppen az imént sietett el – mondta majd elindult vissza az irodák irányába. Rögtön utána nyúltam és elkaptam a karját.

  • Mi az istent mondtál neki? – kérdeztem igencsak dühösen mert tudtam, hogy nem bírta ki szó nélkül.

  • Én? Ugyan Jesse. Semmi olyat ami a kislány ne tudna.

  • Mégis mit mondtál neki? Egyáltalán miért ugatsz bele olyasmibe, amihez semmi közöd Camil. Néha lefeküdtünk, de ennyi. Felejtsd el. És hagyd őt békén. Nem akarlak még egyszer a közelében látni – mondtam olyan hangnemben, amit nőknél nem szoktam felütni de ez a nő most felcseszte az agyamat.

Elengedtem a karját és otthagytam.
  • Ilyesmin nem hiszem, hogy agyalnod kell, mert a kicsike nem hiszem, hogy visszajön. Ő rózsaszín felhőket és szívecskéket akar, de te azt egy nőnek sem tudod megadni Jesse és ezt ő is jól tudja – mondta még utána és pokolian nagy erőfeszítésembe került hogy ne forduljak vissza és küldjem el a fenébe.
Lassan reggel tájt járt az idő, amikor beléptem az irodába és bevágtam magam mögött az ajtót. Dean éppen valami papírokkal babrált az asztalnál. A belépőmből jobbnak látta ha nem szól hozzám amíg magamhoz nem veszek egy kis whiskyt.
Ledöntöttem kapásból két pohárral és a harmadikkal a kezemben ültem le a kanapéra vele szembe.
  • Na most már elmondod mi húzott fel? Talán nem jól sikerült az éjszakád a hölgyikével aki téged akart?

  • Akarod mondani Livvel?  - erre Dean csak bámult rám és még a toll is kiesett a kezéből.

  • Hogy mi van? Haver nem ittál te már ezek előtt is? – mutat a pohárra a kezemben.

  • Jól hallottad. Az a maszkos nő, akivel együtt voltam az Livy.

  • Mi az isten? Biztos? Honnan tudod?

  • Ha elfelejted, igencsak jól ismerem őt és a testét.

  • Na, ebbe inkább ne menjünk bele haver – kérte Dean.

  • Komolyan mondom te idióta. Ne cseszd fel az agyamat te is. Igen eltakarta a maszk, de megismertem. Van egy sebhelye amiről megismertem. És amikor együtt voltunk tudtam is. Az a seb csak biztosabbá tett benne. Livvel voltam Dean. Vele.

  • Apám baszki. Te megint jól benne vagy a szarban. Most megint beleesel?

  • Megint? Még mindig – tettem hozzá igaz a végét csak magamban. Dean kitérne a hitéből.

  • Ne csessz ki magaddal Jesse. Ebből csak baj lesz. Ne felejtsd el mit műveltél vele anno. És Brianával haver. Oké, hogy most gőze sincs róla ki vagy, de mi van ha előbb utóbb emlékezni fog? Mindenre? Akkor mit csinálsz? Utált mikor elhajtott tőled és nézd meg mi lett a vége. Szerinted mit tenne, ha ismét emlékezne? A régi és a mostani dolgok után? Mert tulajdonképpen ismét átvágod hiszen nem mondod el neki, hogy ismered őt, sőt a pasija voltál.

  • A szentségit azt hiszed nem tudom? Jó nagy szar ez az egész.  De ez az este haver…… ez a nő lesz a halálom.

  • Hát mondasz valamit tesó. És csak ez húzott fel? Vagy van még valami? Hová lett? Ő tudja, hogy rájöttél?

  • Nem tudja. Csak Camil. Össze-vissza hordott minden szart Livynek az meg lelépett. Eltudom képzelni miket gondol rólam. Ami még rosszabb, hogy igazak is. A picsába – húztam le a harmadik whiskymet.

  • Ez szar helyzet. De legalább volt egy jó éjszakád.

  • De még milyen jó. Évekig haver, évekig nem gondoltam rá, vagyis nagyrészt próbáltam, erre felbukkan itt. És ez az este. Még mindig fontos nekem Dean. Akarom őt, de nem lehet. Nem kellene. Nem vagyok neki való. És ha egy ideig megint működne is akkor is csak addig amíg rá nem jön kije voltam régen és miket műveltem. Nem tehetem tönkre ismét. Az én hibámból meg is halhatott volna akkor és nem is tudtam. Mit csináljak?

  • A legjobbtól kérdezed. A kérdés az Jesse, hogy  ha ennyire odavagy érte megint vagy még mindig ezúttal tudnád e jól csinálni? Ha Olivia nem is emlékszik rád, még mindig ugyanaz a nő, aki egy olyan pasit akar aki csak az övé. Nincsenek más nők Jesse. Megtudod ezt adni neki? És a másik a melónk. Tudod,hogy ki vagy most eltudja ezt fogadni? Mert előbb utóbb megint megtudja, hogy nem éppen a tisztaság mintaképe vagy. És a legjobb kérdés, hogyha ismét emlékezni fog megtud e bocsátani majd neked? Rendbe tudod, vagy akarod hozni ezt a kalamajkát? Ezen neked kell elgondolkoznod.

  • Mióta lettél te ilyen bölcs? Nem pályát tévesztettél? – kérdeztem a mondókája után a haveromtól. Ő erre csak az egyik ujját mutatta nekem, de igaza volt. Fogalmam sincs mi lesz. Ráadásul itt a meló is.

  • És ez az egész is bezavart, hogy így jött ide. Elvileg nem tudja, hogy tudom ki ő. Nem mehetek oda elé, hogy megmagyarázzam neki amiket Camil ültetett a fülébe. És ez úgy is jönne ki mintha ő is és a maszkos nő is bejönne nekem. Hiába ugyanaz a két nő ő nem tudja, hogy rájöttem.

  • Ez lassan olyan lesz mint egy szappanopera – vigyorodott el Dean én inkább töltöttem még egy kis piát.

  • Tudom, hogy most agyalsz meg minden, de lassan aktuális lenne a Dél-Amerikai klub és, hogy mi lesz ezzel is és a muksóval meg az ajánlataival. Ezen kell most agyalnod és hagyd egy kicsit, hogy ő is átgondolja a dolgot. Ha képes volt ezt tenni és így idejönni akkor tuti, hogy ő is rohadtul akar téged mint minden nő. Az igaz, hogy Oliviaként egyenlőre nem merte de szerintem az is elfog jönni. Ha elvileg nem is emlékszik rád szerintem valami mégis lehet vele, hogy megint beléd zúgott. Hagyd egy kicsit és melózzunk. Hidd el vissza fog jönni. Így vagy úgy de visszajön – mondta Dean.

Csak reméltem, hogy igaza van. Ami a munkát illeti biztos és most egy kicsit ideje erre is gondolnom.
  • Hazaugrok pihenni egy kicsit, de délután jövök és foglalkozunk ezekkel.

  • Jó döntés. Tedd el magad elég szarul nézel ki – mondta és a papírjai felé fordult ismét.

  • Jó haver vagy mint mindig – válaszoltam neki mire csak vigyorgott és otthagytam. Kiviharzottam a klubból és kocsiba szálltam. Egy kis sebesség hazafelé legalább segít kiszellőztetni a fejem és tényleg nem ártana egy kis pihenés sem, bár fogalmam sincs, hogy leszek képes az éjszakát kiverni a fejemből. És az sem utolsó, hogy legszívesebben a La Rosa felé venném az irányt.

Ahogy ez a gondolat megfogalmazódott bennem, mert arra is tartottam. Ennyit arról, hogy egy kicsit békén hagyom. De végül is Livyhez megyek nem a maszkos nőhöz – nyugtattam magam és éppen leparkoltam az étterem előtt.
De azonban ahogy kiszálltam a kocsiból és elindultam az étterem felé szembe találtam magam valakivel.
  • Azt hiszem itt az ideje, hogy ismét elbeszélgessünk – mondta az illető igencsak mérges tekintettel . . . . . .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése